نسخه پولی تلگرام

نسخه پولی تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

فهرست مطالب

خلاصه مقاله

برای خواندن نکات کلیدی کلیک کنید.

نسخه پولی تلگرام با ویژگی جدید بزودی ارائه خواهدشد. پاول دوروف، بنیانگذار این پلتفرم، در پستی اعلام کرد که این سرویس پیام‌رسان در اواخر ماه جاری اشتراک پولی Premium تلگرام را راه‌اندازی می‌کند. این نسخه دارای ویژگی ها، سرعت و منابع بیشتری نسبت به نسخه معمولی آن می باشد.


به گفته پاول دوروف برخی از این ویژگی‌های پریمیوم شامل دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید، امکان آپلود فایل‌های بزرگتر، و استیکرها و واکنش‌های فقط Premium (که اخیراً در نسخه بتا برنامه پیش‌نمایش شده‌اند) می باشد. دوروف بیان می کند که ویژگی‌های موجود تلگرام رایگان خواهند ماند و ویژگی‌های پولی بر تجربه کاربران رایگان در برنامه تأثیری نخواهد گذاشت. غیر مشترکین نسخه پولی تلگرام همچنان می توانند به فایل های بزرگتر آپلود شده توسط کاربران Premium نگاه کنند و همچنین می توانند استیکرها و واکنش های Premium را مشاهده کرده و با آنها تعامل داشته باشند.

پاول دوروف - تلگرام پولی

اشتراک پرمیوم تلگرام

همانطور که دوروف توضیح می‌دهد، اشتراک Premium یا نسخه پولی تلگرام، باید به این سرویس کمک کند تا برخی از هزینه‌های مربوط به افزایش آنچه دوروف محدودیت‌های «از قبل دیوانه‌کننده» در اندازه فایل‌ها، چت‌ها و رسانه‌ها می‌خواند را کاهش دهد – دوروف می‌گوید که اگراین ویژگی به همه ارائه شود «غیرقابل مدیریت» خواهد بود.
نسخه پولی تلگرام مدتی است که در دست ساخت است و دوروف اولین بار در سال 2020 به این امکان اشاره کرد. اگرچه طیف کاملی از ویژگی‌های Premium هنوز مشخص نیست، به نظر می‌رسد که این اشتراک به کاربران پر استفاده تلگرام کمک می‌کند. این درست مانند روشی که Twitter Blue ویژگی‌های اضافی را برای افرادی که بیشتر از این برنامه استفاده می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.
 

هزینه نسخه پولی تلگرام

داده‌های جمع‌آوری‌شده از نسخه بتا این برنامه نشان می‌دهد که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است و با دانلودهای سریع‌تر، پیام‌های صوتی به متن، ابزارهایی برای سفارشی‌سازی چت‌های شما و موارد دیگر همراه است. نسخه بتا همچنین نشان می‌دهد که کاربران Premium تبلیغاتی در کانال‌های یک به چند نخواهند داشت، چیزی که Durov سال گذشته معرفی کرد. این مطابق با وعده قبلی دوروف است که به کاربران راهی برای خاموش کردن تبلیغات می دهد، اگرچه به نظر می رسد برای دسترسی به آن باید هزینه پرداخت کنید.

به‌نظر نمی‌رسد که ای پلتفرم برنامه‌ای برای گسترش تبلیغات فراتر از کانال‌های عمومی داشته باشد. تلگرام می گوید که تبلیغات این شرکت در کانال های عمومی موفق تر از آنچه که فکر می کرده است عمل کرده.

دوروف در پست خود می‌گوید: «من معتقدم که تلگرام باید در درجه اول توسط کاربرانش تامین شود، نه تبلیغ‌کنندگان. “به این ترتیب کاربران ما همیشه اولویت اصلی ما خواهند بود.” البته، این چشم انداز احتمالاً به این بستگی دارد که آیا تلگرام بتواند تعداد زیادی از بیش از 500 میلیون کاربر خود را برای خرید در Premium جذب کند یا خیر.

منبع: ورج

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

فهرست مطالب

درخواست مشاوره رایگان
با ما تماس بگیرید

اگر می خواهید با یک جزوه کوتاه بسیار سریع به نکات اساسی فروش آگاه شوید، ایمیل خود را وارد کنید تا جزوه فروش برایتان ارسال شود.

اگر می خواهید با یک جزوه کوتاه بسیار سریع به نکات اساسی فروش آگاه شوید، ایمیل خود را وارد کنید تا جزوه فروش برایتان ارسال شود.