اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوبی است که دائما در حال ارائه بروز رسانی های متفاوت است. این شرکت به تازگی قابلیت جدیدی را تحت عنوان ریلز معرفی کرده بود. که در واقع به منظور رقابت با اپلیکیشن رقیب یعنی تیک تاک طراحی و پیاده سازی شده است.
در حال حاضر بیش از یک چهارم کاربران اینستاگرام از قابلیت ریلز استفاده می کنند. اینستاگرام به منظور حمایت از ویژگی های جدید خود، الگوریتم های این اپلیکیشن را به نحوی تغییر می دهد که کاربران با استفاده از آخرین ویژگی ها رشد، قابل ملاحظه ای دریافت کنند.
آپدیت ریلز اینستاگرام
ریلز در آخرین آپدیت اینستاگرام ویژگی های قابل توجهی پیدا کرده است. از جمله آن ها اضافه شدن چندین افکت جدید به این ویژگی می باشد. همچنین کاربران می توانند که آهنگ های مورد نظر خودشان را در این آپدیت به ویدیوها اضافه کنند (آپلود کنند). ویژگی دیگری که در این آپدیت وجود دارد افزایش زمان ریلز ها به 90 ثانیه می باشد. اینستاگرام بیان کرده است که افرادی با بیش از 10 هزار فالوور که از ریلز استفاده کرده اند نسبت به افرادی با همان تعداد فالوور بدون استفاده از ریلز 250% افزایش جذب فالور داشته اند.
در حال حاضر استفاده از این ویژگی تنها در گوشی های آیفون امکان پذیر است. این در حالی است که گوشی های اندرویدی برای استفاده از این ویژگی باید به اپلیکیشن های غیر رسمی اینستاگرام متوسل شوند.