الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام فید خانگی خود را به روز می کند تا ارزش بیشتری برای خلاقیت های تولید کنندگان دهد. الگوریتم رتبهبندی فید خانگی اینستاگرام در حال دریافت بهروزرسانی است که برای افزایش دید محتوای اصلی طراحی شده است.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد که تغییر رتبه یکی از مؤلفههای تلاش بزرگتر برای پاداش دادن به اصالت و اعتبار بخشیدن به آن جاست.
ابراز وجود مردم، ضربان قلب اینستاگرام است. این چیزی است که باعث می شود اینستاگرام کار کند. من امسال در مورد اهمیت فوق العاده سازندگان برای آینده اینستاگرام بسیار صحبت کرده ام. و یکی از چیزهایی که از صحبت با سازندگان یاد گرفتم این است که چقدر برای آنها اعتبار برای کارشان مهم است. بنابراین امروز، از چند راه ما مطمئن می شویم که اعتبار به کسانی تعلق می گیرد که شایسته آن هستند.
آدام موسری - مدیر اینستاگرام
او در ادامه به بحث در مورد سه بهروزرسانی در الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام میپردازد که برای کمک به سازندگان و اعتبار برای کارشان طراحی شده است:
- تغییر رتبه بندی فید خانه
- برچسب های محصول
- برچسبهای افراد پیشرفته
در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد هر کدام از این تغییرات بخوانید
به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام
موسری، بدون افشای جزئیات زیاد، میگوید الگوریتم رتبهبندی اینستاگرام اکنون ارزش بیشتری به محتوای اورجینال میدهد. این بدان معناست که محتوایی که شخصی ایجاد و منتشر میکند احتمالاً در اینستاگرام بیشتر از محتوای منتشر شده قابل مشاهده است. موسری توضیح می دهد:
میدانم که بسیاری از شما نسبت به رتبهبندی شک دارید، اما این واقعاً به ما کمک میکند مطمئن شویم که اینستاگرام برای تک تک افرادی که از این پلتفرم استفاده میکنند ارزشمند است. این [به روز رسانی] به طور خاص بر ایده اوجینال بودن متمرکز است. ااگر الق محتوای اورجینال باشید، باید اعتبار بیشتری دریافت کنید تا زمانیکه چیزی را که از شخص دیگری پیدا کرده اید به اشتراک بگذارید. ما تلاش خواهیم کرد تا محتوای اورجینال را بیشتر ارزیابی کنیم، به ویژه در مقایسه با محتوای بازپست شده.
آدام موسری - مدیر اینستاگرام
این اطلاعیه بلافاصله چندین سؤال را به ذهن ایجاد می کند. یکی از آنها این است: آیا محتوا در الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام باید اورجینال باشد؟ برای سازندگان معمول است که محتوای یکسانی را در چندین پلتفرم به اشتراک بگذارند اگر کاربر محتوایی را که در ابتدا ایجاد کرده و در سایت دیگری به اشتراک گذاشته است، مجدداً ارسال کند، چه؟ آیا آنها همچنان برای انتشار محتوای خود تقویت میشوند، حتی اگر در جای دیگری در دسترس باشد؟ یا، آیا از آنجایی که خارج از اینستاگرام قابل مشاهده است، محتوای بازپست شده در نظر گرفته می شود؟ مشخص نیست که آیا هدف اینجا واقعاً پاداش دادن به سازندگان برای اصالت است یا تشویق به ایجاد محتوای انحصاری بیشتر برای اینستاگرام. امیدواریم این شرکت در آینده اطلاعات بیشتری در مورد این به روز رسانی الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام به اشتراک بگذارد.
برچسب های محصول
امکان تگ کردن محصولات در پست های اینستاگرام قبلا برای کاربران منتخب موجود بود. در حال حاضر، در آپدیت جدید الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام این ویژگی برای همه در دسترس است. موسری می گوید:
برچسبهای محصول مدتی است که در دسترس هستند، اما اکنون برای همه در دسترس خواهند بود. بنابراین مهم نیست که چه کسی هستید، می توانید یک محصول را برچسب گذاری کنید و ترافیک یا توجه را به سمت کسب و کاری که دوست دارید جلب کنید.
آدام موسری - مدیر اینستاگرام
با دنبال کردن مراحل زیر می توانید محصولی را در پست اینستاگرام تگ کنید:
- شروع به ایجاد یک پست کنید.
- روی «تگ افراد» ضربه بزنید.
- ابتدا برند را جستجو و تگ کنید.
- دو گزینه باید در پایین با
- برچسب “افراد” و
- “محصولات” نمایش داده شوند.
- روی «محصولات» ضربه بزنید.
- برای شروع برچسب گذاری محصولات، روی عکس ضربه بزنید.
- برای انتشار پست روی “اشتراک گذاری” ضربه بزنید.
این ویژگی صرفاً برای فریاد زدن برندهای مورد علاقه و مشاغل کوچک طراحی شده است. اگر کسی محصولی را که در پست شما تگ شده است خریداری کند، هیچ مزیتی مانند درآمد وابسته وجود ندارد.
برچسب های افراد پیشرفته
آپدیت کوچکی برای ویژگی تگ کردن افراد در اگوریتم رتبه بندی اینستاگرام در نظر گرفته شده است. اکنون، تک تک کاربران میتوانند دستههایی را به نمایه خود اضافه کنند که وقتی در یک عکس یا ویدیو تگ میشوند نشان داده شوند. اگر فردی ویدیویی از صحبت کردن شما در یک کنفرانس منتشر کند و شما را برچسب گذاری کند، این ویژگی دسته بندی جدید به مردم اجازه می دهد تا ببینند شما چه کسی هستید و چه می کنید. موسری می گوید:
بنابراین شما همیشه میتوانید اکانتها را در اینستاگرام و عکسها یا ویدیوها را برای مدت طولانی تگ کنید، اما اکنون میتوانید در واقع یک دسته برای خود انتخاب کنید. بنابراین اگر وارد نمایه میشوید، نمایه را ویرایش کنید، و زمانی که در یک عکس یا ویدیو برچسبگذاری میشوید، آن دسته نمایش داده میشود. باز هم، تلاش برای اطمینان از اینکه میتوانید حضور، هویت خود را داشته باشید، همان چیزی باشید که میخواهید باشید.
آدام موسری - مدیر اینستاگرام
در نهایت، موسری تاکید می کند که اینستاگرام متعهد است اطمینان حاصل کند که کاربران اعتبار مناسبی دارند.
سازندگان برای آینده اینستاگرام بسیار مهم هستند، و ما میخواهیم مطمئن شویم که آنها در این پلتفرم موفق اند و تمام اعتباری را که سزاوار آن هستند دریافت میکنند. و امیدوارم این سه تغییر گام های کوچکی در این مسیر باشد.
آدام موسری - مدیر اینستاگرام
اگر شما هم جزو سازندگان اینستاگرام هستید، با توجه به ارزشی که الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام برای تولید محتوای خلاق قائل است، باید استفاده از بازاریابی محتوا را در دستور کار خود قرار دهید. مقاله ما در رابطه با نقشه راه بازاریابی محتوا می تواند راهنمایی کامل در این حوزه برایتان باشد. اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
منبع: توییتر آدام موسری