بهعنوان یک بازاریاب دیجیتال، ممکن است با چالشهایی مواجه شده باشید و به موفقیتهایی دست یافته باشید. امیدوارم، چیزهای زیادی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی پاسخگو نیست، یاد گرفته باشید. این جا برای شما 5 نقل قول انگیزشی دیجیتال مارکتینگ را آورده ایم، تا هر موقع که احساس کردید در این کار خسته شده اید با خواندن آن ها انرژی بگیرید.
1- اولین نقل قول انگیزشی: بازاریابی، بی شباهت به بازاریابی
بهترین بازاریابی شبیه بازاریابی نیست.
تام فیشبرن، بنیانگذار Marketoonist
این نقل قول انگیزشی کوتاه در چشم انداز بازاریابی دیجیتال امروزی بسیار مرتبط است. مصرف کنندگان باهوش هستند. آنها از تبلیغات بسیار آگاه هستند، خواه یک بنر در یک وب سایت باشد یا جستجوی پولی. بازاریاب دیجیتال مدرن باید راه هایی را بیابد که بازاریابی یک مکالمه طبیعی باشد، نه یک نفوذ.
2- مصرف کننده باهوش یا احمق؟
مصرف کننده احمق نیست. او همسر شماست.
دیوید اوگیلوی، پدر تبلیغات، بنیانگذار Ogilvy & Mather
این نقل قول انگیزشی معنای جدیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ دارد، زیرا واقعاً یادآوری است که باید مخاطبان خود را از نزدیک درک کنید و بشناسید. و رفتار با آنها که انگار احمق هستند، که اغلب نتیجه لحن تحقیرآمیز است، مطمئناً هیچ لطفی برای شما نخواهد داشت.
3- حقایق و داده در نقل قول های انگیزشی؟
بدون حقایق و اصول، داده ها بی فایده هستند.
باب هافمن، نویسنده، گوینده و شریک گروه A
دیجیتال مارکتینگ داده ایجاد می کند و به آن نیاز دارد. اما فقط داشتن داده ها چیزی را تغییر نمی دهد. داده ها باید دقیق و دارای زمینه باشند تا قابل عمل باشند.
4- بازاریابی یا داستان سرایی؟
بازاریابی دیگر در مورد چیزهایی نیست که شما می سازید، بلکه در مورد داستان هایی است که می گویید.
ست گودین، نویسنده و وبلاگ نویس پرفروش
صرف نظر از محصول یا خدماتی که ارائه می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که آن کالا یک کالا باشد، یا حداقل، شما رقبای قابل مقایسه زیادی داشته باشید. بنابراین، تمایز باید مسیر دیگری را طی کند. آن مسیر محتواست. وقتی نام تجاری شما داستانی عالی را تعریف می کند، مشتریان شروع به اعتماد و دوست داشتن شما می کنند. این پاسخ احساسی کلید تبدیل در دنیای بازاریابی مدرن است.
5- آتش یا بنزین نقل قول های انگیزشی!
محتوا آتش است. رسانههای اجتماعی بنزین هستند.
جی بائر، نویسنده پرفروش، کارشناس بازاریابی و بنیانگذار Convince & Convert
این نقل قول انگیزشی رابطه بین محتوا و رسانه های اجتماعی را نشان می دهد. محتوا اگر توزیع و مصرف نشود اهمیتی ندارد و رسانه های اجتماعی بدون محتوا نمی توانند دوام بیاورند.